18.04.2015

Rozdział 6

-Tetsuya - odezwał  się głos po drugiej stronie.
- Dlaczego dzwonisz Akashi-kun?- zapytałam.
-Widzisz jest taka sprawa. Moja szkoła bierze udział w jakieś wymianie licealnej i niestety przez
przypadek zostałem wylosowany. - rzekł chłopak.
-Tak ale, nie wiem o co ci chodzi  Akashi-kun. - powiedziałam zdenerwowana.
- Chodzi o to że przez pół  roku będę chodził do tej szkoły co ty. -rzekł ,a mnie zamurowało.
Co ja teraz zrobię przecież  on nie wie że jestem dziewczynom - krzyczałam w myślach.
- Ale jak to...przecież...- zaczęłam się jąkać.
- Nie martw się Tetsuya ja znam twój sekret.- kiedy usłyszałam te słowa wmurowało mnie.
Momoi nie mogła mnie wydać więc jakim cudem - zaczęłam gorączkowo myśleć.
- Jak się dowiedziałeś ?? - zdołałam wydusić.
- Ja wszystko wiem.-odpowiedział tajemniczo.
-Przyjdę po ciebie w poniedziałek i powiedz temu czerwonowłosemu żeby trzymał się od ciebie z dala . - rzekł i rozłączył się.
On chyba naprawdę wie wszystko - szepnęłam.


Przez cały tydzień chodziłam zdenerwowana co za uwarzył  Kagami. W  końcu w piątek nie wytrzymał.

Piątek 

- Mam dość. Kuroko co się  z tobą dzieje?! Cały tydzień chodzisz zdenerwowana. - powiedział.
Ma racje cały tydzień nie mogłam się na niczym skupić - pomyślałam.
- Mogę ci się wygadać Kagami - kun ?- zapytałam ,a on kiwnął  głową.
- Słyszałeś zapewne o Pokoleniu  Cudów. Widzisz ja zawsze kochałam kosza niestety w Japonii nie ma
damskich drużyn. Więc kiedy moi rodzice wyjechali i zostawili mnie u babci zaczęłam udawać chłopaka.
Na początku było trudno ale, w końcu się przyzwyczaiłam. Należałam do pierwszego składu gimnazjum
Teiko , a nazywano mnie Szóstym zawodnikiem widmo. - powiedziałam ,a chłopak patrzył na mnie zdziwiony. 
- Ale to zapewne nie wszystko? -zapytał .
- Tak. Wiesz nie dawno zadzwonił do mnie kapitan Pokolenia cudów i powiedział że przenosi
się do tej szkoły. - rzekłam.
- I jakimś cudem wie że jestem dziewczynom . - dodałam.
- Coś było między wami ?- zapytał patrząc podejrzliwie.
- No co ty . - powiedziałam zdenerwowana i odwróciłam wzrok by, ukryć  zaczerwienione
policzki. Skąd mógł się domyślić  że podobał mi się  - myślałam. Jednak moje rozmyślania
przerwał mi Kagami  który, chwycił mnie za podbródek. Zanim zdążyłam co kol wiek zrobić
czerwonowłosy pocałował mnie. Byłam tak zdziwiona że nie opowiedziałam na niego.
- Chciałem ci powiedzieć Kuroko że podobasz mi się. - powiedział  kiedy  oderwaliśmy się.
Patrzyłam zdziwiona na chłopaka nie wiedząc co powiedzieć.
- Wiesz Kagami-kun  ja  nie wiem co dokładnie do ciebie czuje. - rzekłam i po prostu rozpłynęłam
się w powietrzu zostawiając czerwonowłosego chłopaka samego.  

Poniedziałek 

Cały weekend spędziłam w domu.  Kagami parę razy do mnie dzwonił  i pisał ale, nie odpowiadałam.
Właśnie czesałam swoje włosy czekając  na Akashiego który, powinien niedługo po mnie przyjść.
Po chwili usłyszałam dzwonek więc podbiegłam do drzwi.
- Witaj Akas - przerwałam bo,  za drzwiami czekał ktoś kogo się nie spodziewałam.
-----------------------------------
Mam nadzieje że rozdział się podoba i proszę o komentarze.


Kuroko :)

3 komentarze:

  1. Czytając notkę o mało co nie trafiłam do szpitala. Mam nadzieje że notka będzie szybko bardzo szybko bo, żeby przerywać w takim momencie to jest skandal. Do mopsu z tym pójdę.
    Pozdrawiam i życzę weny
    Nanamiś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpierw wypiszę błędy, sorka:
    Po pierwsze: dialogi zawsze zaczynamy albo od pauzy lub półpauzy. To co ty piszesz razi w oczy i tylko odpycha inne osoby, a także sprawia, że ciężko jest czytać.
    Po drugie: Zrezygnuj z "kun", "chan" i innych takich. Piszesz w języku polskim, nie japońskim. Nie lepiej pisać "ś", np. Kurokoś? O wiele ładniej to wygląda.
    Po trzecie: Przecinek przed "że", pamiętaj o tym.
    Po czwarte: "Dziewczyną", a nie "dziewczynom". To błąd, popraw go.
    Po piąte: Bez spacji przed znakiem zapytania, a i nie pisz dwóch, wystarczy jeden.
    Po szóste: Przeczytaj sobie zasady poprawnej pisowni dialogów, proszę.
    Po siódme: Pisze się "zauważył", a nie "uwarzył".
    Po ósme: Przecinki, przecinki. Naucz się je wpisywać w odpowiednie miejsca.
    Po dziewiąte: Nie da się rozpłynąć, raczej uciec.
    Po dziesiąte: Przecinek przed "ale", a nie po. To samo tyczy się "który", też przed nim powinien być przecinek, a nie po nim. No i "więc", przed nim też powinien być przecinek.
    Po jedenaste: Jeśli przerywasz, to po "Akas" powinny być trzy kropki.

    Historia fajna.
    Mogę ci ją bardziej dopracować, jeśli tylko chcesz. Zapraszam na gg: 52911215

    OdpowiedzUsuń
  3. Akashi jak się dowie że Kagami pocałował Kuroko, będzie rzeź.... genialnie! Niech się Akaś wyrzyje xD

    OdpowiedzUsuń